Esport EGB-satsning RECENSIONER

EGB-översikt

EGB Review

Letar du efter EGB Bookmakers Review? Vi här på Online Esports kommer att försöka ge dig den bästa djupgående och ärliga granskningen av EGB. Håll ögonen öppna och läs allt du behöver veta om denna bookmaker.

EGB (Egamingbets) är en bookmaker som är fokuserad på esportsodds och vadslagning. Eftersom de bara är inriktade på esportspel är deras sortiment av Esports-spel ganska stort. Webbplatsen har körts sedan 2011. EGB.com verkar under Curacao-licens.

Fördelar nackdelar

+ Specialiserat på sportspel
+ Välkomstbonus
+ Livestream
+ Bra odds

- Tilläggsavgift för uttag gäller (1 gratis per månad)
- Dålig spellicens
- accepterar inte kunder i Storbritannien och USA

EGB: s webbplats

Vid första anblicken ser webbplatsen ut ihop, men den är lätt att vänja sig vid. Mitt på målsidan kan du se nya nyheter från branschen, strömmar, kampanjer, enkäter, live-satsningar som kommer snart och så. Överst finns det en trevlig meny med huvudsektionerna på webbplatsen. På höger sida finns det en chatt där du kan prata med andra spelare. Så låt oss prata mer om var och en av huvudavsnitten.

Spela

Det första avsnittet vi täcker är ett avsnitt där du kan placera en insats. I ett Play-avsnitt kan du se alla matchningar, de som är live, kommer snart eller de som slutade. Du kan använda filter för att hitta specifika matchningar. Det finns också turneringsprognoser, där du kan satsa på ett lag som kommer att vinna en viss turnering.

Eftersom denna bookmaker är specialiserad på Esports är Esportsmarknaden mer än bra. De tenderar att täcka alla större och de flesta mindre Esports-turneringar. Oddsen på den här webbplatsen är stora och de speciella satsningarna är bara otroliga. Det finns specialspel på nästan varje match, även matcherna på de mindre turneringarna har specialspel. Du kan satsa på nästan vad som helst, från totala död från en viss spelare till vem som kommer att nå x-omgången först. De satsar på spelare, något som liknar NBA. Du kan satsa på en spelare att gå högre eller lägre på mördningsmarginalen. Till exempel är marginalen på CeRq 19,5 och du satsar på att han kommer att ha mer eller mindre än 19 dödar i matchen. Vissa matcher med hög nivå har mer än 30 specialsatsningsalternativ tillgängliga. Med det sagt kan vi dra slutsatsen att alla som gillar att satsa på specialerbjudanden, detta är rätt webbplats för honom.

Live-satsningar

Naturligtvis stöder EGB.com live-vadslagning. De har till och med strömmar integrerade på deras webbplats för enklare vadslagning. De erbjuder också spelalternativ, som vinnare av en viss karta. Live-täckningen är över genomsnittet men inget särskilt. Jämfört med tävlingen är oddsen på livespel genomsnittliga.

bonusar

Du kan köpa bonusar med pengar eller poäng. Du får 10-poäng för varje 1-dollarinsats i index 1.3 eller mer. Endast en bonus kan aktiveras vid en viss tidpunkt. För välkomnande bonus, du fördubblar din insättning, upp till $ 600. EGB erbjuder också dagliga uppdrag som kan ge dig poäng och hänvisa till en vänsbonus.

Spela pengar

En annan intressant funktion hos EGB är lekpengar. EGB har ett fantastiskt sätt för dig att lära dig att satsa. De erbjuder dig gratis pengar (naturligtvis kostar det ingenting och det kan inte bytas mot riktiga pengar eller varor). Du får 20 Playmoney och om du tappar den kan du återställa den. Detta är en riktigt cool funktion om du vill lära dig att satsa! Om du är ny inom spelvärlden föreslår vi att du provar den här funktionen och ser hur det fungerar.

Butik

Det speciella med denna bookmaker är deras butik. Detta är en plats där du kan byta poäng som du tjänar genom att satsa på föremål eller riktiga pengar. Du kan köpa professionell spelutrustning från de bästa märkena som Razer, Roccat, SteelSeries, HyperX och Zowie. Du kan också byta poäng för pengar eller bonusar på plats. Detta är något som ett VIP-program och om du är en vanlig kund kommer du inte att ha svårt att tjäna poäng. De uppskattar lojalitet och det är verkligen ett stort plus för denna webbplats.

Om oss

Här kan du läsa om EGB.com och deras villkor.

Kontakta supporten

Stödet på EGB uppfyller dagens standard. När du har problem kan du kontakta dem via e-post eller livechatt. Livechatt är tillgängligt 24 timmar om dagen inklusive helger. Chatten är ganska snabb och pålitlig, när du har öppnat en chattagent kommer att vara med dig direkt, du behöver inte vänta länge på att chatta.

Sammanfattning

Med tanke på alla fakta är EGB en av de bättre platserna där ute. De erbjuder anständiga odds och turneringstäckningen är mer än bra. Denna webbplats täcker alla större och de flesta mindre Esports-turneringar. Webbplatsen skiljer sig från tävlingen eftersom de har några speciella funktioner som andra bookmakare inte erbjuder. De har en livechatt där du kan diskutera dina satsningar med andra användare, det finns också en butik där du kan köpa föremål för lojalitetspoäng. Dessutom är användargränssnittet ganska enkelt att använda och du bör inte ha några problem med att satsa på EGB.

FAQ

Finns det några begränsade länder till EGB?

Ja det finns. Webbplatsen som drivs under Curacao-spellicens och vissa länder är uttryckligen förbjudna enligt Curacao-lagen: Aruba, Bonaire, Curacao, Frankrike, Nederländerna, Saba, Statia, St. Maarten, Singapore och USA. Det kan finnas några ytterligare EU-länder som inte tillåter den här webbplatsen, försök att besöka den och se själv om du är berättigad att spela.

Finns det några uttagsgränser för EGB?

Minsta uttag är $ 15, och en gång i månaden har du provision-fri, annars är behandlingsavgiften 4%.