Esport GG.Bet RECENSIONER

GG.Bet Översikt

GG.Bet är ett online bookmakerföretag som utvecklades av esportsentusiaster och proffs. Det grundades i 2016, så det är ganska nytt och är registrerat i Republiken Cypern och är licensierat av Invicta Networks. GG.Bet är specialiserat på esportspel, men det har också de mest populära traditionella sporter, slots och instaspel.

Webbplats

GG.Bet är en väldesignad webbplats. Det ser bra ut, lätt att navigera igenom och det är öppet. På vänster sida kan du se alla spel som visas och som har kommande matcher. I mitten kan du se live-spel, deras odds och strömmar. Huvuddelarna på webbplatsen är Esports, Sport, Slots, Insta Games och News. Längst ner på webbplatsen har du ett spelkupong. Med det kan du placera flera satsningar och ha dem på en gång, vilket gör det lättare att uppmärksamma matcher.

Esport

Detta är deras huvudfokus och de gjorde det rätt. Olika esports-titlar är bra. Du kan satsa på de mest populära spelen som CS: GO, Dota 2 eller mindre populära, som King of Glory eller Smite, det finns naturligtvis många fler titlar. Du kan enkelt navigera genom kommande spel, outrights och resultat. I avsnittet Kommande spel kan du också se live-spel. Det är bra att du kan se de mest populära oddsen direkt. Outrights-sektionen finns där om du vill satsa på ett lag eller en spelare som kommer att vinna en viss turnering. I avsnittet Resultat kan du kontrollera alla tider som du kanske missat. Det är också bra att du enkelt kan kontrollera alla vadslagningsalternativ som vann eller förlorat.

sporter

GG.Bets sportavdelning är ganska bra. Du kan enkelt hitta alla större sporter som finns, till exempel fotboll, basket, tennis och så vidare. Precis som i esportsektionen kan du kolla live och kommande matcher, eller så kan du kontrollera tillgängliga outrights och resultat. Du kan också kontrollera de mest populära spelalternativen som uppdateras ständigt.

Spelautomater och Insta-spel

Spelautomater och Insta-spel ger GG.Bet lite mer mångfald. De har en imponerande mängd olika spel, några av dem är lyckans hjul, rulla tärningarna och oasis poker klassiker. Du kan även prova demoversioner av spel så att du kan prova alla slots gratis. Så GG.Bet har mycket saker för alla.

Nyheter

Nyhetsavdelningen är bara ett fokus på esports och är ett bra tillägg till varje spelwebbplats. Oavsett om ett lag ändrar en lista, spelet får en uppdatering eller balansförändring kommer det att vara här och du kan kontrollera allt annat du behöver veta om lag eller spel. Nyhetsavsnittet uppdateras alltid så att du inte behöver oroa dig för föråldrad information. Var noga med att kolla in detta avsnitt eftersom kunskap är viktig om du vill vinna. Om det finns några typer av kampanjer kommer de också att nämnas här.

Livespel

Detta är huvudfokus för GG.Bet. Varje spel och match det du ser på webbplatsen har live-vadslagning. De har live-vadslagning för både esports och sport. Det fantastiska med det är att du kan titta på livestreams direkt från deras webbplats, vilket alltid är en fantastisk funktion att ha för att du lättare och snabbare kan placera en insats. Det finns till och med strömmar för vissa sporter. Live betting har också många vadslagningsalternativ, både inom esports och sport. De populäraste är vinnare, handikapp och totalt. Naturligtvis uppdateras oddsen ständigt och de indikerar fint när de ändras.

tillämpningar

Tyvärr har GG.Bet inte någon officiell satsningsapplikation. Men deras webbplats är fullt funktionell på telefoner, så du behöver inte oroa dig för det.

bonusar

GG.bet har många bonusar, och de kräver koder. Vissa bonusar är endast för spelautomater eller instaspel, medan de flesta av dem är relaterade till esports. Dessutom är alla bara tidsbegränsade, så se till att kolla in på deras webbplats ofta till och med välkomstbonusar är tidsinställda. Dessutom finns det många gånger händelser, mest under jul eller andra helgdagar, där de ger många olika bonusar.

Några av de begränsade länderna är Australien, Frankrike, Storbritannien, Portugal, USA och mer. Se till att du kontrollerar deras villkor innan du registrerar dig för att se till att du kan använda deras tjänster.

Insättning och återkallande

GG.Bet erbjuder ett stort utbud av betalningsalternativ, från nästan alla större betalningsalternativ till bitcoin. De flesta av insättningsalternativen är omedelbara, men med uttag måste du vänta en viss tid, beroende på vilken metod du valde.

Kundservice

Om du behöver hjälp kan du kontakta dem via e-post, telefon eller livechatt. Live chat är tillgängligt 24 / 7 och du behöver inte vänta länge. Personalen är hjälpsam och vänlig, så du bör inte ha några problem när du pratar med dem.

Slutsats

Jag älskar helt enkelt designen av GG.Bet. Det är enkelt och snyggt. Det är lite tråkigt att det inte finns några officiella GG.Bet-applikationer, men deras webbplats är fortfarande lätt att använda på telefoner. Val av spel är stort, även traditionella sporter har ett stort urval. Live-vadslagning är den bästa delen av GG.Bet. Implementering av strömmar är alltid en fantastisk funktion att ha. Lägg till den funktionen och den fantastiska designen som GG.Bet har, och du har en perfekt kombination. Även vadslagningsalternativ är imponerande, både inom sport och sport. Spelautomater och Insta-spel är bra mångfald om du vill flytta från esports, så det är alltid trevligt att ha något sådant. Bonusar är ganska bra och evenemang som är mest runt semester är roliga och intressanta. Kundtjänst är på plats, när jag försökte använda livechatt för tester var det snabbt och kundpersonalen var superhjälpsam. Jag skulle rekommendera denna webbplats till alla som är intresserade av esportspel!