Esport Loot.Bet RECENSIONER

Loot.Bet Översikt

Loot.bet granskning

Letar du efter en ärlig Loot.bet-recension? Titta inte någon annanstans, håll dig uppdaterad och läs vår djupgående recension av spelwebbplatsen Loot.bet.

Loot.bet är en online bookmaker-webbplats som grundades i 2016. Den fokuserar bara på esportspelning. Webbplatsen drivs av Livestream Ltd och är under Curacao Gaming License. De är officiella partners för StarLadder.

Fördelar nackdelar

+ Tillåter Cryptocurrency insättning

+ Brett aspekt av satsningsalternativ

+ Bra Support System

+ Awesome Esports-bonusar

- Inaktiva sociala nätverk

- Brist på riktiga spel

Webbplats

Webbplatsen är ganska enkel och enkel att använda. När du går in på webbplatsen befinner du dig redan på huvudsektionen på webbplatsen. Här kan du se alla live och kommande matcher i varje spel som de stöder. Det finns många spel som de stöder, från populära spel som CS: GO och Dota 2 till mindre populära som Arena of Valor och Honor of Kings. Du kan enkelt navigera genom alla spel som de stöder redan från början och du kan använda filterteam om du bara vill följa ett lag. Det finns också ett alternativ att kolla alla matcher, turneringar och outrights, där du kan satsa på en vinnare av en viss turnering. Du kan också kontrollera resultaten från spel som gått om du missade något. På toppen av webbplatsen kan du välja hur du vill se odds. Du kan välja mellan amerikansk, fraktion, standard, Hong Kong och procent. På höger sida av webbplatsen har du Betslip, här kan du lägga till matcher som du satsar på så att du enkelt kan uppmärksamma hur det går. Du kan också se din historia där.

satsningar

Loot.Bet tillåter satsning på 13 Esports totalt. De brukade tillåta satsningar på vanliga sporter, men de gör inte längre. Loot.Bet bestämde sig för att bara fokusera på Esports och det gjorde de. Utbudet av Esports-marknaden är bara fantastiskt. Det finns också en Outright betting-sektion där du kan satsa på turneringsvinnaren. Avsnittet är användarvänligt och allt ligger bara ett klick bort. När det gäller oddsen vet Loot.Bet säkert hur man ska ligga före tävlingen. De har alltid konkurrenskraftiga odds och specialspel på varje match. Du kan satsa på flera saker som matchvinnare, rundvinnare, handikappseger, pistolrunda vinnare, etc.

Livespel

Detta är huvudfunktionen på denna webbplats. Varje spel som du kan se på den här webbplatsen kommer att ha live-betting täckning. Du kan till och med titta på strömmar från dessa matcher på webbplatsen om du trycker på länken "LIVE" bredvid spelen. Detta är en fantastisk funktion att ha eftersom du enkelt kan följa vad som händer i spelet och satsa vid avgörande ögonblick, vilket är viktigt i live-vadslagning. Det finns många satsningsalternativ som naturligtvis beror på spel. De mest populära är matchup-vinnaren, kartvinnare och mer. Bra är att oddsen uppdateras ständigt och anges när de ändrar dem.

Kampanjer och bonusar

Loot.bet har en välkomstbonus, du får 100% vid första insättningen upp till 100%, du måste sätta in minst € 5 och oddsen måste vara 1.69 eller mer. Bonusar är tidsbegränsade, så du måste kontrollera deras kampanj- och bonusavsnitt en gång i veckan om du inte vill missa något. Använd vår länk för att registrera och kräva din exklusiva Loot.Bet Välkomstbonus.

Insättning och återkallande

Det finns ett stort antal insättningsalternativ och var uppmärksam på att uttag endast kan göras genom den betalningsmetod som används för insättningen på grund av policy mot penningtvätt. Insättningen är omedelbar, men uttag kan ta från 24 till 72 timmar, men det beror på metoden du använde. Det finns inte heller några uttagskommissioner.

Ditt saldo innehåller 5 separata plånböcker med olika valutor, EUR, USD, RUB, mBTC och ETH. Detta är verkligen praktiskt eftersom du inte tappar några pengar i konvertering.

På denna webbplats kan du också sälja skinn från CS: GO och Dota 2 för pengar istället för att göra en insättning. Du kan inte ta ut skinn, men du kan ta ut pengar. Var försiktig, du får 60% -70% av det Steam-listade priset för dina skinn.

Kundservice

Du kan kontakta deras kundtjänst via e-post, telefon eller livechatt. Live chat är tillgängligt 24 / 7 och det går riktigt snabbt, så du behöver inte vänta länge. Det finns också en FAQ där du kan hitta några svar på dina frågor.

Slutsats

Loot.bet är en bra webbplats som fokuserar på esportspelning. Det har en bra mängd esports-titlar och de har alla mindre och större turneringar som finns. Live-vadslagning görs snyggt och det har många olika alternativ för vadslagning. Det är också bra att se att de implementerade strömmar på sin webbplats för enklare live-vadslagning. Bonusar är bra och förändras ständigt vilket alltid är trevligt att se. Kundsupport är snabbt och pålitligt. För en ny bookmaker tror jag att de gör ett bra jobb. Jag tycker att det skulle vara trevligt att se en officiell mobilapplikation. Att ta med bitcoins och skins som betalningsmetoder är dock en fantastisk sak. Det finns mycket utrymme för förbättringar men som en ny bookmaker gör de ett bra jobb i början.

FAQ

Finns det några begränsade länder till Loot.bet?

Ja det finns, Loot.bet accepterar för närvarande inte användare från USA, Frankrike, Nederländerna, Belize, Vitryssland, Storbritannien och Cypern

Finns det någon uttagsgräns på Loot.bet?

Minsta utbetalning är 10 € och det maximala är 10,000 € för tillfället.

Var kan jag hitta VIP-program på Loot.bet?

Efter att ha skickat ett e-postmeddelande om det här problemet var det deras svar:

”Vi har det automatiska systemet, som kan tillämpa gränser enligt en grund för analysen av dina inloggnings- och spelmönster. För att ha en VIP-status på vår tjänst måste du använda vår tjänst under lång tid och göra många satsningar. "